söndag 18 mars 2012

10 Sanningar

hejsan, vet att det var ett tag sen nu. menmen, nu skriver jag.
I helgen har jag gjort en massa saker... typ i fredags var jag hos farmor och sen i lördags så var jag på filmkväll hos Filippa ! ::::D Och idag så ska jag nog vara med filippa tror jag. mitt liv är inte så intressant.. men ni får leva med det. jag kom på precis nu att jag kan göra 10 sanningar om mig själv!
1. Jag är jätte blyg...
2. Jag älskar tuggumi
3. jag har en väldigt stor familj, många tycker att det är ganska komplicerat också ;;)
4. jag känner mig hemma på Maxi..
5. godis är nåt av det bästa jag vet!!
6. jag tycker vårat kök är jätte fult.
7. jag tycker jag träffar Amelie och Jenny alldeles för sällan
8. om jag skulle vara läsare på denna bloggen skulle jag somna innan jag läst färdigt dom här sanningarna för detta burjar bli väldigt ointressant! xx)
Okej, det får inte bli 10 sanningar för jag kommer inte på nåt.
Nu ska jag iaf fika lite och sen ta på mig kläder och så.
hörs!
kärlek f ! ;;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar