söndag 11 mars 2012

Trollis in my heart!

hallå gosisar!
har ni haft en bra helg ? Jag berättade ju att min helg hade varit bra. Men det har ju blivit lite sämre för att mamma och Amanda har blivit sjuka :c Jag ska ju hem idag också, vill faktiskt det. Trollis In My Heart, säger jag bara !<3
Men i alla fall som ni ser hoppas jag så har jag en ny header, hoppas ni gillar den C: Jag har i och för sig gjort om det mesta men ändå ;)
Jaa, just nu sitter jag här i mammas pyamas och lyssnar på lite musik och funderar på om jag kanske ska ta och duscha lite ?
Just det! Nu kom jag på att imorn så ska jag nog vara med Filippa också! :D :**** Ska bli grymt kul, om jag nu kommer dit.. jag ska ju hitta inne på fridaskolan..... Det kommer väll gå lite sådär :/ Men skit samma. Har inget mer att berätta nu.
kärlek f ! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar