måndag 19 mars 2012

Epic sax guy 10 hours

hejsan gosisar!
hur mår ni ? jag mår ganska bra, lite trött såklart. vädret har ju vart soligt så det gillar jag ju men det har blåst som tusan det var kallt! :c
men idag har vart ganska tråkigt, har ju vart i skolan. vi hade massa trök saker bara.
jag pratade ganska mycket i stället. Jaa, vi tog spruta också, det gjorde AS ont!! det gillar vi inte! det tråkiga är ju att man ska ta den TRE GÅNGER !!!! Inte okej.
- men nu hade jag tänkt göra något vettigt tänkte vänster halvan av kroppen.
- som vadå frågade den höger halvan ?
- jaadu, gå ut och gå/springa städa fixa diskmaskinen osv...
- nej, det låter inte så kul, alla säger ju att jag är så lat då får jag ju leva upp till mitt namn!
fuck högra halvan av kroppen som gör mig så jädrans lat... -.-'
nu för att det ska hända nåt kul. en grym video xD

Men nu får ni njuta av videon för jag orkar inte skriva mer.
kärlek f ! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar