lördag 10 mars 2012

Jag lever för dig!

hejsan!
vet att jag inte har skrivit på jätte länge men jag har inte orkat och tiden har inte funnits. Men nu skriver jag och man får ju faktiskt leva i nuet.
Min helg har varit fantastisk hittills! igår var det disco, mitt sista i och för sig ganska sorligt om jag ska vara ärlig :'c Saknar den gamla goa tiden då jag tänkte "ååh jag vill också vara så stor och hålla i grupper och hålla i discon!" och så pekade jag på dom som gick i sexan. Nu vill jag inte vara så stor...
Men idag då har jag bara åkt till mamma och inte gjort så mycket mer. Ikväll får man ju i alla fall kolla på melodifestivalen, det är ju faktiskt final!
men har inte så mycket mer att berätta. Kanske ska göra om lite  på bloggen (om jag orkar) men hade så bra så länge så hörs vi.
massa kärlek f ! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar