måndag 9 april 2012

120409






Hallå där! hur har ni det nu i påsketid ?
själv har jag det väl bra, har inte gjort så mycket med ändå..
jag kan berätta lite om vad jag har gjort. Jag har... spelat wii, öömh... okej, jag har typ inte gjort nåt annat.. :/ Jag vet, låter lite sorgligt menmen, det är kul!
på onsdag föresten, då blir det ju att åka tbx till Trollis! rätt gött, men ändå inte. Vill ju vara med mamma och så men vill ju också hinna träffa mina poolers innan lovet är slut ;)
jaja, slut tjötat!
har inte mycket mer att säga, FÖRUTOM att jag ska ha en tävling på bloggen! Ni får kommentera vad ni heter och eran bloggs namn så kommer jag kolla på den och se vilka tre jag tyckte bäst. Dom tre kommer få var sin fet länkning!
hoppas ni gillar det, chao så lång!
kärlek f ! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar