lördag 21 april 2012

Kärlek!

vill börja detta inlägg med att förlåta för att jag inte har bloggat på en vecka menmen, sånt är livet!
har haft en stressig och jobbig vecka så det förklarar varför jag inte har skrivit.
kan säga att i onsdags så blev jag bara SÅHÄÄÄR besviken på mig själv!!!
Jag fick inte göra pik på km:et! (pik = volt med sträckta ben) är sjukt besviken på mig själv faktiskt!!!!!
och sen fortsatte min hemska vecka på torsdag och jag skulle till skolan tidigt sen vara kvar längre för att ha utvecklingssamtal och sen ännu lite senare så skulle jag sjunga på hjortmosseskolan!
och jag typ dog. Men nu har det äntligen blivit helg och jag njuter så det står härliga till. Hoppas att helgen fortsätter att vara en mysig grym helg. Ska nog snart åka hem för har varit hos farmor och farfar och är här fof. imorn blir det att vara på älvhögsborg hela dagen så kan inte skriva då heller men ni får ha världens bästa helg!
massa kärlek f! ;*



ph: saknar det! med min saknade älskade going! :*<33333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar