fredag 6 april 2012

PÅSKLOV!

jaa, som ni ser på rubriken så har jag påsklov nu, så grymt skönt asså !
Jag vet ju att det är väldigt dålig uppdatering nu för tiden, men jag hinner lixom inte och när jag väl hinner så orkar jag inte :/ Men hade tänkt att jag ska bli lite bättre och så menmen, vi får väl se hur det går..
Nu kan jag berätta lite vad jag har gjort i stället !
I veckan så har jag inte gjort så mycket, mest vart i skolan och sånt, det var ju så klart inte kul men det är så det är.. Jag har ju hunnit vara med Sandra och Mathilda och det var på tiden asså! hur länge som helst som jag träffade i alla fall Sandra och vi gick runt i skoftebyn lite för vi hade ju lite att berätta för varann sen gick vi hem till Mathilda och var där ett tag. Men nu ska jag nog äta lite så ha det bäst!
kärlek f ! ;*

förretsen, måste bara säga att i torsdags så på sista leketionen så fick vi godis och så var det en kille som inte ville ha sin och han skulle kasta ut den och han kasta åt mitt håll när han såg att jag stod där, och ja, jag fick den! var helt sjukt kul när man känner han asså! lisa om du läser detta så fattar du vad kul det var !!!! xD

ja, men nu ska jag dra! chao så lång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar