söndag 15 april 2012

(L)

hejsan goingar och förlåt för dålig uppdatering.. Har inte haft tid, har haft fullt upp med att njuta av dom sista dagarna på lovet.
I fredags så var jag först hemma och sen så kom pappa och vi drog till donken och käka och sen var jag och min syster på överby tills vi skulle hämta våra bröder.
Gårdagen var rolig, först så åkte jag med pappa och Matilda till Velanda och där gjorde vi våfflor sen med en gång när vi kom hem åkte vi till grebbestad och träffade Jenny och Anders. Mycket trevligt får jag säga, när vi kom dit fick vi super god mat, hemmagjord potatisgratäng och grillat kött och en sallad, sen gick vi ner och spela minigolf. Efter det tog vi en fika och lite så. Sen så kom vi hem vi kvart i tio och då var jag sjuuuuukt trött så slängde i mig en macka och la mig sedan.
och nu idag så sitter jag här i farmors soffa och chillar lite, tog bussen med Andreas medans dom andra gick, och alldeles strax så ska vi äta! nu har jag inget mer att säga och jag antar att ni inte orkar läsa allt menmen, ha det bäst!
kärlek f ! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar