onsdag 25 januari 2012

100 dagar

Jag vet ju aldrig vad jag ska skriva om så här kommer 100 dagars grej, tror inte jag kommer orka så många -.- Men jag kan ju försöka ;)


Dag 1: Din facebook profilbild med flest likes.
Dag 2: En bild på personen som vet mest om dig.
Dag 3: fem viktig person i ditt liv.
Dag 4: En bild som du ska lägg upp
Dag 5: Dagens outfit.
Dag 6: En låt som betyder mycket
Dag 7: En bild på en tid du saknar.
Dag 8: En bild på dig när du var liten
Dag 9: en bild på vad jg gör
Dag 10: Bakrund på mobilen.
Dag 11: En puss eller kram bild med dig och någon annan.
Dag 12: berätta vad jag ska göra i dag
Dag 13: En bild du tycker visar kärlek.
Dag 14: En bild som får dig att le.
Dag 15: En bild på dig och någon kompis
Dag 16: En bild på två speciel kompis
Dag 17: Din mobiltelefon.
Dag 18: Bilder på ditt/dina favorit klädesplagg.
Dag 19: Något du önskar dig från tomten.
Dag 20: Din nuvarande profilbild på facebook.
Dag 21: En bild på dig från din förra julafton och en från iår.
Dag 22 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 23 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 24– Min favorit årstid och varför.
Dag 25 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 26 – Någonting jag vill ha mer än något annat just nu.
Dag 27 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 28 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 29 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 30– Någonting jag oroar mig för.
Dag 31 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 32 – Mitt smink.
Dag 33 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 34 – Någonting jag ångrar.
Dag 35 – Innehållet i min väska.
Dag 36 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 37 – Min dator
Dag 38 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 39 – Min favoritfilm.
Dag 40 -  Bild på mig och dom jag brukar vara med
Dag 41 - En person jag älskar
Dag 42 - Min familj
Dag 43 - Vad jag gör på fritiden
Dag 44 - Min favorit outfit
Dag 45 - Min favorit låt
Dag 46 - 10 saker jag gillar
Dag 47 - Min bästa kompis
Dag 48 - Mitt rum
Dag 49 - Min första kärlek
Dag 50 - Något jag vill göra
Dag 51. Berätta om dig själv
Dag 52. Staden där du bor
Dag 53. Dina kompisar
Dag 54. En person du ser upp till
Dag 55. Skolan jag går på
Dag 56. Bloggarna du läser
Dag 57. Vem är den roligaste du vet?
Dag 58. Bild på din garderob
Dag 59. Din kamera
Dag 60. Hur ser din framtid ut?
Dag 61. En bild på någon du saknar
Dag 62. En bild på ditt rum som det ser ut just nu
Dag 63. Ett kort någon annan tagit på dig
Dag 64. Din högsta dröm
Dag 65. En person/kändis du önskar att du träffat
Dag 66. Detta gör jag på helgerna
Dag 67. Hit vill jag åka innan jag dör
Dag 68. Här handlar jag helst
Dag 69. En vän som bor långt ifrån
Dag 70. Bild på det du köpte senast
Dag 71. Favorit ställe
Dag  72. En tv-serie du älskar
Dag 73. Ditt favorit nagellack
Dag 74. Ett kort på din data
Dag 75. Detta är jag beroende av
Dag 76. Något du vill ha just nu
Dag 77. Ditt framtida bröllop
Dag 78. Din idol
Dag 79. Detta åt jag till frukost
Dag 80. Fem bra saker som hänt
dag 81 - bästa bok du läst.
dag 82 - dina 4 närmaste
dag 83 - när jag var liten
dag 84 - 5 olika outfits
dag 85 - den här veckan
dag 86 - 5 saker du ser fram emot just nu
dag 87 - favorit godis
dag 88 - ditt stjärntecken och om det passar med din personlighet
dag 89 - hiss o diss den senaste månaden
dag 90 - min dag
dag 91 - 10 snygga kändisar
dag 92 - det här får mig att gråta
dag 93 - mina rädslor
dag 94 - vädret just nu med bilder, och ditt humör just nu
dag 95 - favoritcafé
Dag 96 - det eller den
Dag 97 - Min tävlingsdräkt (gymnastiken)
Dag 98 - Roligaste filmen.
Dag 99 - En person som gjort ditt liv bättre
Dag 100 - Frågestund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar