onsdag 4 januari 2012

Farmors Place ! ;)

ph: bildbrist, så blev nåt gulligt bara ^^

Jao nu sitter jag asså på farmors place ;) Gött dé! ^^
Förlåt att det blev ett inlägg så sent men jag hoppas ni överlever :p
Jag kan ju nu berätta varför det blev så sent inlägg, jo för att jag fick gå upp tidigt för vi skulle till thn, då hann jag inte för jag skulle ju göra mig i ordning och så, sen skulle jag egentligen blogga när jag kom hem men det blev inte så för jag bara var tvungen att dammsuga D: usch! men det gjorde jag och sen så skulle jag äta och efter jag hade ätit så gick jag ner och spelade lite wii! :D det var roligt det! Sen kom farfar och hämtade mig så jag följde med honom hem till sig och här har jag inte gjort så mycket.. Jag har spelat spel kollat på film och inte så mycket mer ^^ Men nu sitter jag i alla fall här i soffan och gör inte så mycket, jag ska nog gå in och titta på en annan film med Andreas Elias och farmor, dom tittar på "Bortspolad" ska kanske dra mig dit ? ;)
Det var allt jag har gjort idag. Nu kan vi ju prata lite om imorn :) Jag ska gå upp tidigt (igen) och så ska vi (vi = Jag, Matilda, pappa, Annelie Andreas och Elias)  vi ska i alla fall åka iväg till Göteborg först och i Göteborg ska vi åka upp på färjan som ska ta oss ner till Danmark! :D (och det gillar vi skarpt!) den färjan tar typ tre timmar kanske ? så där är det typ massa grejer som man spelar på eller nåt, kan inte förklara xp men iaf jag blir helt beroende !! ¨.¨ men i Danmark i alla fall så finns det ett badhotell som vi ska bo på ! :D det ska bli super duper dunder!!!!!! :D :D :D :D :D :D hotellet heter "The Reef" tryck på det så kommer ni in på den hemsidan om ni vill se ;) Men eftersom jag ska iväg i tre dar så kommer jag inte vara så uppdaterad  på bloggen men då hörs vi på söndag eller nåt!
kramar f ! ;*

1 kommentar:

  1. så Fin blogg! ^w^
    Var gärna med i VeckansBlogg tävlingen på min blogg! - www.miniflumm.blogspot.com

    SvaraRadera