torsdag 26 januari 2012

26 Januari 2012

Halloj!
Jag har inte orkat  skriva idag men nu gör jag det i alla fall, även fast jag inte orka... -.-'
Men idag har jag vart i skolan som vanligt och det var en ganska chill dag idag faktiskt!
skoldagen började med att vi skulle till innovatum sen när vi kom tbx så hade vi svenska, vilket var as trök för den leketionen är 1h40min -.-'
Fast jag gjorde inte så mycket, det blev mest prat och skratt, jag skratta så mycket så jag blev snurrig 
när jag skulle ställa mig upp sen x') Jag skratta så jag grät!! x'D
Men i alla fall, på den långa leketionen gjorde jag inte så mycket.. hehe.. jag skrev typ 1 och en halv mening på 1h40min ! xD
Fast Martina sa inte så mycket, hon sa mest; Aa, men det är ju en bra början och så skratta hon lite.! xD 
hehe, aja nu ska jag nog försöka plugga lite engelska, fast det stora problemet är att jag har glömt boken i skolan och jag har inte övat en ända gång och vi har typ prov på det imorn -.-' Jag kommer vara så himla död imorn asså!
Men nu ska jag dra!
kärlek f ! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar