tisdag 3 januari 2012

*Ingen Rubrik*

skulle egentligen lägga upp en bild nu men det gick inte men jag ska försöka igen sen när jag har skrivit klart! :)
jaa, just nu sitter jag i soffan ;) (igen) aa, som vanligt asså xd
Men nu är jag själv hemma (hos amelie och richard) fast jaa, katterna är ju här också :p
Om ni undrar så heter katterna Theya och Irma :)
För en stund sen var Theya ute och Irma hade precis kommit in. Då skulle jag precis lyssna på en låt och spela in en film, då hörde jag bara att det var en katt som lät JÄTTE mycket! Och jag bah; Vad var det där ?!?!?! :o så kom jag på att theya var ute och jag stängde av filmen och musiken och kollade ut genom fönstret och då såg jag att hos grannen var det en katt som hade världens största svans typ som gick runt bilen hela tiden och jag bah; aha nu är theya där under. och det var hon, jag ropade på henne jätte länge, och till slut så såg jag typ en tass som stack ut, och så lukta hon lite på marken x) hon är så konstig ! Sen när hon såg att den andra katten var borta sprang hon allt vad hon hade upp på taket och in i lägenheten igen, då ville hon inte sluta gosa med mig, hon var jätte rädd ^^<3
Men ja, som sagt så sitter jag i soffan med theya nu och hon kliar sig mot dataskärmen x'd Jag kan försöka få upp en bild på henne också sen! (om det går)
kramar f ! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar