måndag 9 januari 2012

Huset fullt!

Jaa, nu var huset fullt då :p Fast ändå inte riktigt fullt ;) Andreas har en kompis hemma (Hugo) Elias har en kompis hemma (Tim) Jag har ingen kompis :( Annelie är hemma också fast inte pappa. Men det känns som att huset är fullt med 20 pers eller något.. Dom springer runt som galningar men nu ska dom titta på film så då kanske dom lungnar ner sig ? :p Kan man ju hoppas i alla fall... Idag har jag inte gjort så mycket. Jag sov ju över hos Hannah, Vi somnade typ 03.00 ? och vaknade vid 11.00 så vi åt ingen frukost för pernilla kom hem för hon hade varit på stan och då fick vi äta lunch som frukost ;p Men sen träffade vi Filip noch Filiph och Mathilda och vi åkte till stan och där var vi en stund sen åkte vi hem till Hannah och jag packade mina grejer sen gick jag hem. Men måste dra nu ska till velanda! hejdå!
kramar f ! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar