lördag 7 januari 2012

Bilder från danmark!

Ska se om det finns några bilder på hotellet! :)
Huvud bassängen kan man nog säga,
men det fanns ju hur mycket annat som helst ;)



Samma pool på det djupa, men det kommer vågor :)




Denna bilden menade jag rutchkanan, den var 80m.




Här kunde man simma ut. Döskallarna kunde spruta vatten,
men det var aas hårda strålar, poolen över lixom, var en varm pool.

Lägg till bildtext

Här är då ute bassängen, det var väldigt strömt, men det var typ
den bästa poolen tyckte jag :p huset bakom där är en bastu.


jacuzzin som var ute med ute bassängen :p aaaas go var den!<3


så där! hittade inte så bra bilder, och det fanns MASSA annat
också men ni får väl åka dit själv eller söka på google eller nåt,
inte vet väl jag. Men nu ska jag iaf titta på teve.
pussar och kramar och jag tror inte jag ska skriva nåt mer idag så
Gónatt! ;**

1 kommentar:

  1. så jätte fint ut älskling! hoppas du haft en fantastisk rolig liten resa! <3333

    SvaraRadera