måndag 30 januari 2012

Sorri!

Halloj alla godingar!
Förlåt att jag inte srivit på hela helgen, men som ni vet så var det mammas helg och det betyder.. DÅLIG UPPDATERING!
Jag ska berätta allt jag har vart med om denna helgen :p
Fredag: Det var disco och det var grymt kul! Det var en kille som drog upp mig för han ville dansa, men jag var inte riktigt överens med honom så jag drog tillbaka till min bänk vid musiken ;)
Lördag: Jag gick upp och gjorde mig i ordning för att sedan dra sig till mamma!
Där tillbringde jag resten av helgen, på söndag sen åkte jag tillbaka till pappa, Amelie och Richard var också med om ni undra ;)
Idag då har jag inte gjort så mycket, vart i skolan och lite sånt trök.
Senare ska jag nog vara med Sara och Hannah, det ska bli super! :D
men nu kan jag inte skriva mycket mer, jag får väl hitta på något kul eller så ;)
ha det grymt!
kärlek f ! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar