tisdag 17 januari 2012

*Ingen Rubrik*



ph: Jag igår ;p

heeej!
Idag då så har jag inte gjort nåt typ ;) vart i skolan och så.
Det ska bli så gött i morn föör min "huvudlärare" är inte i skolan i morn så vi ska ha Bosse! :D han är ju bäst asså :D och nåt mer som är aas bra är att jag får träffa Filippa imorn ! :* :D (Läs gärna hennes blogg, tryck bara på hennes namn!:)) Men just nu så sitter jag i köket och ska dammsuga golvet och lite så, sen när jag gjort det så ska hannah komma hit för jag skulle hjälpa henne med hennes musikläxa. :) (tryck på hennes namn för att komma till hennes blogg ;)) 
Men jag får väl fixa golvet nu så att jag inte glömmer det innan Hannah kommer ;)
Ha det bäst!
Kärlek f ! ;*

2 kommentarer:

  1. Skriver stavningen här istället för att bokstavera på telefon :P

    When life gives you a hundred reasons to cry, give life a hundred reasons to smile.

    SvaraRadera