tisdag 3 januari 2012

2,5 män!

Bild 2012-01-03 kl. 16.39.jpg

ph: förut när jag hade tråkigt ;p

Jaa, som ni ser på rubriken så kollar jag på 2,5 män, men jag är inte jätte inne i programmet, det är mer Amelie som är det ;)
Men i alla fall, jag sitter i soffan (xD) och gör inte så mycket, vi har precis ätit och fikat! :) Det var gott det!
Jag har inte gjort så mycket, eller jo jag pysslade ju lite. Jag pysslade en typ kattkorg eller något! :) Den blev faktiskt ganska fin! Jag har inte tagit kort på den så ni kan inte få se den nu, men ni kan få se den typ imorn kanske ? Jag ska ju upp tidigt imorron för vi ska till tbx till thn så det får inte bli för sent för vi ska äta middag på kvällen för mina och richards föräldrar skulle träffas, men det bli rväl trevligt ? ;o Sen på torsdag så ska vi ju till Danmark  ! :D det ska bli jätte kul, vi ska åka båt dit och det är den båten som tar typ 3 timmar med massa spelgrejer på ! :D och jag blir helt beroende xD men det är sååååååå kul! ;) Nu ska Amelie ha datorn så jag får väl sluta nu, hörs en annan dag! 
kramar f ! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar