tisdag 14 februari 2012

14 Februari! :*

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!!  :*
















Jaa, som ni vet så är det ju alla hjärtans dag! Det har i för sig inte vart nåt speciellt idag.<3
elr vi fick sluta lite tidigare på spanskan för att det var alla <3-dag. sen fick vi godis i skolan också ;)<3
Jag har både fått och skickat några alla <3-dag sms till några goa kompisar!<3
Men aa, jag har inte så mycket att berätta. eller jo! Förut på leketionen så kasta Hampus ett sudd på mig och då skulle jag kasta tbx, då stutsa det på hans axel och på ett bord och ner i en burk! det kallar jag skills asså!! ;))<3
Sen när vi hade slutat så typ gick jag och tvätta händerna av en anledning... då kom Robin och skvätte vatten på mig och då ville han inte att jag skulle skvätta tbx så han drog igen dörren så hårt han kunde och då kom min tå emellan så nu är min tå ¨BLÅ !!!! Men iaf nu var det slut på den historien! ;)
När jag skulle hem sen så typ bomba Hampus och Jonathan mig med snöbollar och jag blev aaaaaas kall !!! :c Det är inte okej !
Men nu har jag inget mer att berätta, kanske kommer mer senare!<3
Ha det bra nu !
kärlek f ! ;*
(om ni undrar vrf det är så mycket hjärtan är det för att det är alla hjärtans dag ;))<33333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar