torsdag 9 februari 2012


"Barnkalas" för damen i guldkrona ;) (får tilläggas att hon fyllde 16 år)

Hejsan alla godingar!
Förlåt att jag inte skrev igår. Hade ganska mycket och göra.
Jag ska försöka skriva det ganska kort ;)
Jag var i skolan som vanligt och då hade jag nationella prov, vilket inte var så kul :c menmen, vi fick iaf godis av våran lärare sen :D
Vi hade idrott men jag var inte med... på kvällen hade jag träning grymt kul!
Idag då, det har vart en ganska rolig dag. på svenskan skratta jag så tårarna bara spruta!!
Vi gjorde typ nån svenska-lek eller nåt. Vi fick tre lappar i olika färger och så på den första skulle vi skriva "om jag vore..." och en fortsättning. på den andra lappen skulle vi skriva "skulle jag..." en fortsättning, och på den sista skulle vi skriva "då skulle jag..." en fortsättning. Asså meningarna blev hur konstiga som helst och och jag och Lovisa typ dog hela tiden!!! xD
Men nu ska jag inte skriva mer!
hörs imorn
kärlek f ! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar