lördag 18 februari 2012

Hejsan gosisar!
jag var ju med Sandra Mathilda och Linus igår! underbart var det, men jag var sjukt trött när jag kom hem!
Jag grejade lite med mobilen när jag hade lagt mig. Och rätt som det var så somnade jag med mobilen i handen. Då nästa morgon när jag vaknar och ska kolla vad klockan är då har mobilen dött -.-' gud vad trött jag bliiiiir asså!
men nu till nåt mycket roligare! Jag ska vara med Filippa sen! :D Det ska bli super.
Jag som var tvungen att gå upp så tidigt vet inte riktigt när jag ska våga smsa/ringa henne :/ men det löser sig!
jag tycker iaf att hon måste ha gått upp nu ;)
jo, jag tänkte bara säga också. Det är vissa som har sagt på fb/skype/irl att det typ inte går att kommentera ;// det gillar vi inte! men jag vill mer än gärna att ni kommenterar (om det går, det vill säga)
men ha det så bra så hörs vi snart igen!
kärlek f ! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar