fredag 24 februari 2012

-Såklart Jag Blir Avundsjuk När Du Kramar En Annan Tjej, För I Några Sekunder Har Hon Hela Min Värld I Sina Armar!

hellu alla finingar till läsare jag har!
hur är det med er? jag hoppas det är bra. jag mår i alla fall väldigt bra. Jag har börjat må väldigt mycket bättre på sista tiden, det kanske är för att jag har fått sova ut ordentligt nu på lovet. :)
Jaa, nog om hur jag mår, igår så kollade jag bara på teve hela kvällen. Jag kollade på en serie på datorn som heter "Mot alla odds" det är ett väldigt bra program faktiskt!
men ah, idag har jag inte gjort nåt alls, bara ätit lite frukost och suttit vid datorn.
jag har inget att skriva så vi hörs väl senare eller imorn.
hade bäst!
kärlek f ! ;*
jo, föresten så kan jag inte göra "100 dagar" nu för jag har ingen bild på mig när jag var liten på denna datorn så aa. men hörs! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar