fredag 10 februari 2012

-

tjenare min kära vänner! 
just nu idag sitter jag i köket och har ätit lite. idag har jag vart i skolan, vi hade nationella prov idag igen! -.-'
men vi fick dumle! :D det var i alla fall bra!!
Men vi har bara haft prov och fritt idag förresten...
typ när alla var färdiga så var vi tvugna att sitta kvar, så killarna började leka med barbie... (vi var inne på ett fritids och gjorde provet.)
senare ska jag ta bussen till mamma. 
finns det nån social man kan smsa med ?
jaa, det var väl vad jag har gjort idag. men jag har inte så mycket och skriva, men jag måste bara tipsa om några bloggar som jag tycker är helt grymma!!

Annies! klicka på bilden för att komma till hennes blogg :)<3














Linnea! klicka på bilden för att komma till hennes blogg! :)<3





















Vi hörs! kanske blir dålig uppdatering för är ju hos mamma ;)
kärlek f ! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar