lördag 18 februari 2012

Status från fb!

Linnea Hultfeldt - En fruktansvärt fin tjej som jag tyvärr inte känner så bra :c men i alla fal jag hoppas på att vi kan ändra på det! ;*

Cornelia Coon - Fin tjej som har gått i min klass som jag saknar!<3

Lukas Hjelm - En super go och rolig grabb! Hatar att vi inte går i samma klass längre :c

Alice Leijon - Träffades genom gympan där jag såg att du var grym på det! Super rolig fin och snäll är du också!<3

Ida Martinsson -  en super duper dunder tjej som jag älskar så sjukt mycket. Du är snäll rolig snygg allt som man kan vara lixom! ;*

Linus Nyberg - En underbart rolig kille som i alla fall jag tycker man kan prata om nästintill vad som helst! :D

Sandra Hansson Lindén - Den mest underbara person man kan tänka sig! Man kan både vara seriös och prata om allt och vara helt cp! Du är helt underbar! :*

Sara Martinsson Bladh - Fantastisk tjej som jag fick lära känna genom Hannah, det var allt tur det för hon är underbar! :*

Elvira Arnstrand - Go och rolig tjej som jag träffade på ett läger, eller var första gången kanske i kyrkan ? det spelar ingen roll för du är VÄLDIGT saknad ska du veta ! <3

Elin Lindberg - En väldans snygg tjej som jag älskar enormt som jag kan prata med om vad som helst! Helt fantastisk asså ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar