lördag 18 februari 2012

Go kväll! ;*

go kväll alla goa läsare!
idag har vart en enormt bra dag alltså!
jag har varit med Filippa och en liten stund var Karoline med också. Det var super kul!
Men nu är jag hemma och det har jag i och för sig vart ett tag nu men ändå.
nu har jag precis kollat på melodifestivalen och jag måste verkligen berätta vad jag tycker om denna festival.
jag tycker det har spårat ur TOTALT! Asså det är helt sjukt. Björn Ranelid eller vad han nu heter asså seriöst!!! HAN GICK JU (ursäkta språket) FÖR FAN TILL FINAL ISTÄLLET FÖR MATTIAS!!!!!!!!!!!!! helt sjukt! jag skäms för svenska folket asså!!!!
nog om det, nu ska jag nog lugna ner mig istället för att klaga på den där förbannade festivalen.
ha en trevlig lördag kväll så hörs vi imorn!
kärlek f ! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar