fredag 3 februari 2012

Åkt skridskor!

Hejsan hoppsan!
Idag har varit en tråkig dag -.-'
Dagen började med att jag skulle packa alla mina saker för att sedan åka skridskor.
Då hade jag så klart en väldigt tung väska... vilket betydde att jag inte orkade gå för jag har ju så fruktansvärt ont i ryggen och axlarna :'c Jag fick asså skjuts men väldans tidigt så jag var i skolan halv åtta :o
aja, jag la mig på en bänk och typ halv sov med musik i örona.
Sen kom min lärare och blev typ aaas rädd! hon trodde typ jag hade blivit inlåst igår eller nåt ! xD
Sen då hade vi matte och engelska. Sååååå himla tråkigt! -.-' Men vi fick typ vara inne på rasten för att vi skulle åka sridskor typ med en gång sen, och min specialitet på leketionerna är.... att SJUNGA! :D
Så det gjorde jag hela rasten oxå, det var inte så uppskattat men så är det ;) Dom får ju faktiskt ta mig som jag är ;))
Jaa, sen åkte vi till ishallen, det var aaaaaaaaaaaaaas kallt! men det är det alltid, men ändå...
Efter det drog jag hem till Lovisa och vi spela wii och lite sånt :) det var jätte kul!
Och nu sitter jag här och har inte direkt något vettigt att skriva om... ;/
Asså jag vet ju att jag hade det där "100 dagar" men jag orkar inte göra så himla mycket ;// Jag kanske inte gör så många ut av dom.
Nu orkar jag inte skriva mer!
kärlek f ! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar