torsdag 23 februari 2012

Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego

hejsan gosisar! Jag såg att jag hade fått 5 likes så det får ju bli ett videoinlägg då.
bara så ni vet så kommer det när jag har kommit tbx till trollis.
jaa, igår var jag på träning då det var aaaaas kul! Vi var inte alls många men det var lixom det som var det roliga för då får man göra mycket mer. och jag fick göra salto!!! :D för er som inte vet vad det är, det är bakåtvolt.
men i alla fall så idag så var jag tvungen att gå upp jätte tidigt för att jag skulle med bussen till mamma :C
nu då så har jag inte gjort så mycket bara chillat. är ju väldigt trött nu då eftersom jag skulle gå upp tidigt men jag ska nog gå ut lite sen.
vi hörs senare eller imorn!
kärlek f ! ;*
P.s Ni får en väldigt bra låt på köpet här också bara för att jag är så snäll ;)

Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar