torsdag 2 februari 2012

Lovelovelovelovelove!



Hallå alla goingar !
Idag har det inte hänt så mycket varit en ganska lugn dag för min del.
Jag har nämligen FRUKTANSVÄRT ont i ryggen :c Det gillar jag absolut inte!
Nu när jag tänker efter så har det varit en väldigt tråkig dag.. det har lixom inte hänt nånting ;o
Men det har typ hänt en sak idag och det är typ att Jonathan blev sparkad eller nåt på armen så han grät ett tag, fast jag vet inte hur det gick sen går ju lixom inte i hans klass ;p
aja, senare iaf så ska jag tbx till skolan för det är öppet hus. Det är så fruktansvärt tråkigt! men jag och lisa ska sitta och ta betalt för fikan, så vi kommer få ledigt en timme nån annan dag! :D

nu orkar jag inte skriva mer så att ni får ha det gött!
kärlek f ! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar